Відмінності між версіями «Психологія управління Бузовська О.І»
(→Інтерактивні практичні заняття) |
|||
Рядок 18: | Рядок 18: | ||
--[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:46, 18 червня 2015 (EEST) | --[[Користувач:Вознюк Алла Вікторівна|Вознюк Алла Вікторівна]] ([[Обговорення користувача:Вознюк Алла Вікторівна|обговорення]]) 14:46, 18 червня 2015 (EEST) | ||
+ | Доброго дня! 1. Вчені вважають, що це є акмеологічний підхід. Адже особистісний розвиток керівника освітньої організації у професійній діяльності грунтується на прагненні до професійного вдосконалення особистісного і духовного зростання, готовності до само змін і самоствердження у професійній сфері. | ||
+ | 2. Основні завдання організаційно-управлінського компоненту : | ||
+ | - визначення стратегій освітньої організації | ||
+ | - складання плану роботи | ||
+ | - узгодження взаємодії між усіма суб'єктами навчально-виховного процесу через чіткий розподіл повноважень та встановлений термін виконання | ||
+ | - створення умов для делегування повноважень, координації, керування змінними, гнучкості контроль. | ||
+ | |||
+ | 3.Основні складові: | ||
+ | -визначення мети- полягає у встановленні узгоджених, реалістичних цілей і вмінні визначати та передбачати бажаний кінцевий результат. | ||
+ | -планування - визначає логічний порядок дій, спрямований на досягнення визначеної мети. | ||
+ | - організація - визначає місце і роль кожного учасника діяльності для досягнення поставленої мети. | ||
+ | - реалізація - передбачає створення оптимальних умов для здійснення управління, відповідно до встановлених процедур | ||
+ | - контроль - перевірка виконання обраної мети і результатів діяльності--[[Користувач:Бузовська Оксана Іванівна|Бузовська Оксана Іванівна]] ([[Обговорення користувача:Бузовська Оксана Іванівна|обговорення]]) 13:07, 12 вересня 2015 (EEST) | ||
Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: | Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: | ||
Рядок 31: | Рядок 44: | ||
2. | 2. | ||
3. | 3. | ||
− | |||
==== Індивідуальні заняття ==== | ==== Індивідуальні заняття ==== |
Версія за 13:11, 12 вересня 2015
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." та дати відповіді на наступні питання:
- Дайте визначення поняття "управлінська діяльність керівників освітніх організацій"
- Визначте основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій.
--Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 13:15, 9 червня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
- Управлінська діяльність керівників освітніх організацій це різновид професійної діяльності, яка здатна поєднувати різні стилі управління залежно від ситуації; організовувати спільну діяльність керівника та працівників на засадах партнерства; врахувати мотиви професійної діяльності працівників і створювати умови для їх особистісного та професійного самовдосконалення.
- Існує два напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій: 1. власне управління, яке складається з двох компонентів: організаційно-управлінського та соціально-психологічного. 2. управління педагогічними працівниками, який включає підбір та відбір педагогічних працівників, професійне навчання педагогічних працівників, оцінку педагогічних працівників, професійне навчання педагогічних працівників, особистісно-професійне зростання педагогічних працівників.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 20:45, 20 червня 2015 (EEST)
Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: 1. Вчені, якого підходу вважають, що для ефективного здійснення управлінської діяльності керівник освітньої організації повинен володіти не тільки професіоналізмом діяльності, а й професіоналізмом особистості. Розкрийте сутність даного підходу. 2. Які основні завдання передбачає вирішення організаційно-управлінський компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. 3. Визначте та розкрийте зміст основних складових організаційно-управлінського компоненту власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій. --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 14:46, 18 червня 2015 (EEST)
Доброго дня! 1. Вчені вважають, що це є акмеологічний підхід. Адже особистісний розвиток керівника освітньої організації у професійній діяльності грунтується на прагненні до професійного вдосконалення особистісного і духовного зростання, готовності до само змін і самоствердження у професійній сфері.
2. Основні завдання організаційно-управлінського компоненту : - визначення стратегій освітньої організації - складання плану роботи - узгодження взаємодії між усіма суб'єктами навчально-виховного процесу через чіткий розподіл повноважень та встановлений термін виконання - створення умов для делегування повноважень, координації, керування змінними, гнучкості контроль.
3.Основні складові: -визначення мети- полягає у встановленні узгоджених, реалістичних цілей і вмінні визначати та передбачати бажаний кінцевий результат. -планування - визначає логічний порядок дій, спрямований на досягнення визначеної мети. - організація - визначає місце і роль кожного учасника діяльності для досягнення поставленої мети. - реалізація - передбачає створення оптимальних умов для здійснення управління, відповідно до встановлених процедур - контроль - перевірка виконання обраної мети і результатів діяльності--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 13:07, 12 вересня 2015 (EEST)
Доброго дня. Продовжуємо опрацювати тему 1 "Сутність та основні напрями управлінської діяльності керівників освітніх організацій." Уважно прочитайте текст лекції та дайти відповіді на наступні питання: 1. Який компонент власне управлінської діяльності керівників освітніх організацій полягає у створенні сприятливих умов для обміну інформацією, конструктивної взаємодії між всіма учасниками освітнього процесу, вибору альтернативних рішень для вирішення завдань освітньої організації. Розкрийте сутність даного компоненту. 2. Визначте та охарактеризуйте основні етапи прийняття управлінських рішень управління. 3. Дайте визначення та розкрийте зміст основних складових комунікації. 4. Розкрийте зміст основних структурних елементів стилю керівництва. --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 09:38, 2 вересня 2015 (EEST)
Ваші відповіді: 1. 2. 3.
Індивідуальні заняття
Доброго дня. Прошу опрацювати тему 2 «Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівника" та дати відповіді на питання: 1. Що таке психологічна готовність 2. Назвіть основні компоненти психологічної готовності 3. Які чинники впливають на психологічну готовність --Вознюк Алла Вікторівна (обговорення) 09:47, 7 вересня 2015 (EEST)
Ваші відповіді:
1.Психологічна готовність це комплекс взаємозв'язаних та взаємозумовлених психологічних якостей, які забезпечують успішність управління, можливість прийняття керівником нестандартних, оригінальних управлінських рішень.
2. Мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний --Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 21:12, 26 червня 2015 (EEST)
3. На психологічну готовність впливають об'єктивні і суб'єктивні чинники. До суб'єктивних чинників належить компетентність керівника, його організаторські здібності, творчий потенціал, брати на себе всю відповідальність організаторськіх рішень. До об'єктивних належить особливості розвитку суспільства в певний період, характер управлінської ситуації, соціально-психологічний клімат у колективі.--Бузовська Оксана Іванівна (обговорення) 16:07, 10 вересня 2015 (EEST)