Відмінності між версіями «Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права»
Матеріал з HistoryPedia
(Створена сторінка: == Формулюємо проблему == == Вивчаємо джерела == == Обговорюємо == == Підводимо підсумки ==) |
(→Формулюємо проблему) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
== Формулюємо проблему == | == Формулюємо проблему == | ||
+ | Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» | ||
+ | У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше | ||
+ | забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи. | ||
== Вивчаємо джерела == | == Вивчаємо джерела == |
Версія за 19:20, 26 жовтня 2016
Формулюємо проблему
Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.