Відмінності між версіями «Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: == Формулюємо проблему == == Вивчаємо джерела == == Обговорюємо == == Підводимо підсумки ==)
 
(Формулюємо проблему)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
== Формулюємо проблему ==
 
== Формулюємо проблему ==
 +
Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства»
 +
У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше
 +
забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.
  
 
== Вивчаємо джерела ==
 
== Вивчаємо джерела ==

Версія за 19:20, 26 жовтня 2016

Формулюємо проблему

Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.

Вивчаємо джерела

Обговорюємо

Підводимо підсумки