Відмінності між версіями «Використання електронних таблиць в управлінні школою»
(→Тарифікація педпрацівників та штатний розпис) |
(→Тарифікація педпрацівників та штатний розпис) |
||
Рядок 23: | Рядок 23: | ||
== Тарифікація педпрацівників та штатний розпис == | == Тарифікація педпрацівників та штатний розпис == | ||
− | При самостійному веденні школою бухгалтерського обліку досить ефективним є використання електронних таблиць для тарифікації працівників школи. На сторінці «тарифікаційна сітка» розміщена інформація про актуальні розміри тарифних розрядів. Рис.6. До самої тарифікації заноситься необхідна інформація про завідувачів кабінетами, доплату за перевірку зошитів, гурткову роботу, розміри посадових окладів. | + | При самостійному веденні школою бухгалтерського обліку досить ефективним є використання електронних таблиць для тарифікації працівників школи. На сторінці «тарифікаційна сітка» розміщена інформація про актуальні розміри тарифних розрядів. [[Файл:Рис.6.png|300px|thumb|center]] До самої тарифікації заноситься необхідна інформація про завідувачів кабінетами, доплату за перевірку зошитів, гурткову роботу, розміри посадових окладів.[[Файл:Рис.7.png|300px|thumb|center]] Завдяки формулам та посиланням автоматично проводиться нарахування кожному педагогічному працівнику. При зміні посадових окладів достатньо на сторінці даних внести відповідні зміни в розміри окладів, і комп’ютер автоматично перерахує оплату праці кожному вчителю. Також автоматично формується штатний розпис школи. [[Файл:Рис.8.png|300px|thumb|center]]Ознайомитись із демонстраційним файлом: посилання. |
== Використання таблиць в обліку харчування дітей == | == Використання таблиць в обліку харчування дітей == |
Версія за 13:02, 25 лютого 2015
Зміст
Актуалізація проблеми
Невпинне збільшення управлінської інформації, зростання соціальної ролі особистості та інтелектуалізація її праці, швидка зміна техніки і технологій потребують постійного розвитку, модернізації освіти, приведення її стану і можливостей у відповідність із соціально-економічними потребами суспільства, що розвивається, з індивідуальними потребами людини, що бажає отримати освіту. Одним із головних напрямів у цій виключно важливій загальнодержавній справі є вдосконалення системи галузевого управління на основі широкого впровадження в процеси управління освітою на всіх її організаційних рівнях інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). У свою чергу, це передбачає розвиток методів, засобів, технологій формування і використання інформаційного забезпечення процесів галузевого планування та управління, робить не¬обхідним створення такої будови галузевої інформаційної бази, яка була б зорієнтована на максимально можливе і продуктивне застосування ІКТ. Не можна сказати, що з використанням нових інформаційних технологій управління школою стало простішим, що ІКТ якось звільняють директора від цієї праці. Але, використовуючи їх, я почуваю себе більш впевнено, бо необхідні рішення приймаю на основі оперативної, достовірної і різноманітної інформації. В цілому інформаційна система школи відповідає приблизно такій схемі:
Безпосередньо хочу продемонструвати ефективність використання саме електронних таблиць в процесі управління навчальним закладом. Для початку потрібно відмітити, що електронні таблиці - це не тільки звичний для багатьох додаток Excel з пакету Microsoft Office, а й відповідні програмні продукти з безкоштовних офісів Libre Office, Open Office та інших. Робота в усіх них досить схожа, тому практично неважливо про який офіс ітиме далі мова. Головне, що електронні таблиці – це досить потужний інструмент. І в умілих руках дає досить добрий результат. За відсутності достатнього фінансування на придбання готових програмних продуктів саме електронні таблиці дають можливість досить професійно обробляти величезні потоки різноманітної інформації, створювати своєрідні бази даних, проводити аналізи результатів, відображати їх графічним способом. Та все по порядку.
Складання розкладу уроків
У своїй роботі я досить часто використовую електронні таблиці. Так при складанні розкладу уроків та занять вони дають можливість відстежувати динаміку навантаження протягом дня та тижня.
Таблиці самостійно перебудовують криві навантаження в залежності від уроків. Всі розрахунки проводяться на аркуші «Лист1». На сторінці «пояснення» є певний коментар щодо правильного набору назв предметів, оскільки від цього залежить правильність побудови кривих навантаження. Ознайомитись із демонстраційним файлом: посилання.