Відмінності між версіями «КУ Сумська ЗОШ І-ІІІ ступенів №22»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події)
Рядок 12: Рядок 12:
 
чоловіками».
 
чоловіками».
 
( Гетьманська Л. М., вчитель математики)
 
( Гетьманська Л. М., вчитель математики)
« Роботи було так багато, що думали і не встигнемо.
+
« Роботи було так багато, що думали і не встигнемо. Приходили ми в робочому одязі і працювали разом з будівельниками. Нам не тільки доводилося виносити сміття, мити вікна, а й носити цеглу, допомагати замішувати розчин, навіть цементувати
Приходили ми в робочому одязі і працювали разом
+
підлогу». (Кубеєва Н. П., вчитель географії)
з будівельниками. Нам не тільки доводилося
+
 
виносити сміття, мити вікна, а й носити цеглу,
+
« Пам’ятаю, що перша педрада проходила стоячи. Педколектив складався з вчителів, яких переводили разом з класами з сьомої школи, і молодих вчителів – випускників нашого Сумського та Глухівського педінститутів. 60% вчителів початкової ланки були молодими спеціалістами. Всі творчі, енергійні. Тому, мабуть, і впоралися з усіма труднощами. В останній серпневий день завозили
допомагати замішувати розчин, навіть цементувати
+
меблі,а ми їх заносили в учбові кабінети. Швидко розбивали клумби, на яких, на здивування всім, за ніч «виросли квіти». І коли 1 вересня гідно зустріли своїх перших учнів, радощам не було меж. У перші дні нам доводилося суміщати різні посади, бо не
підлогу».
+
було ні директора, ні секретаря, ні організатора позакласної роботи». (Чередниченко Т. І., замдиректора з навчально-
( Кубеєва Н. П., вчитель географії)
+
« Пам’ятаю, що перша педрада проходила стоячи.
+
Педколектив складався з вчителів, яких
+
переводили разом з класами з сьомої школи, і
+
молодих вчителів – випускників нашого Сумського
+
та Глухівського педінститутів. 60% вчителів
+
початкової ланки були молодими спеціалістами. Всі
+
творчі, енергійні. Тому, мабуть, і впоралися з усіма
+
труднощами. В останній серпневий день завозили
+
меблі,а ми їх заносили в учбові кабінети. Швидко
+
розбивали клумби, на яких, на здивування всім, за
+
ніч «виросли квіти». І коли 1 вересня гідно зустріли
+
своїх перших учнів, радощам не було меж. У перші
+
дні нам доводилося суміщати різні посади, бо не
+
було ні директора, ні секретаря, ні організатора
+
позакласної роботи».
+
( Чередниченко Т. І., замдиректора з навчально-
+
 
виховної роботи)
 
виховної роботи)
 +
 
===Директори===
 
===Директори===
 
Крамаренко В.М.
 
Крамаренко В.М.

Версія за 15:13, 25 жовтня 2017

Повна назва навчального закладу

Адреса навчального закладу

Історія навчального закладу

Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події

1 вересня 1986 року гостинно відкрила свої двері для дітей Курського мікрорайону школа №22. І ось вже 30 років «сіє розумне, добре, вічне». Школа з’явилася на пустирі. Це була окраїна нового молодого мікрорайону, який швидко розростався. На той час дітей було настільки багато, що школа № 7 не в змозі вже була вмістити всіх бажаючих. Всього на 1 вересня 1986 року в школі налічувалося 1637 учнів. З них: учнів 2-9 класів 1390 (33класи ),першокласників було 247 (8 класів на паралелі). Працювала школа в дві зміни. Мова навчання – російська. Обов’язки директора школи виконувала Братушко Тетяна Леонідівна (пізніше замдиректора з навчально-виховної роботи). Школа здавалася в два етапи. До дня відкриття 1 вересня 1986 р. в експлуатацію було здано тільки ліве крило школи. Зі спогадів учителів: «Нашу школу будували швидко, дружно, всім містом. Були організовані «трудові» десанти з різних підприємств, допомагали військові, працювали вчителі інших шкіл, і, звичайно, був задіяний увесь наш педколектив разом з чоловіками». ( Гетьманська Л. М., вчитель математики) « Роботи було так багато, що думали і не встигнемо. Приходили ми в робочому одязі і працювали разом з будівельниками. Нам не тільки доводилося виносити сміття, мити вікна, а й носити цеглу, допомагати замішувати розчин, навіть цементувати підлогу». (Кубеєва Н. П., вчитель географії)

« Пам’ятаю, що перша педрада проходила стоячи. Педколектив складався з вчителів, яких переводили разом з класами з сьомої школи, і молодих вчителів – випускників нашого Сумського та Глухівського педінститутів. 60% вчителів початкової ланки були молодими спеціалістами. Всі творчі, енергійні. Тому, мабуть, і впоралися з усіма труднощами. В останній серпневий день завозили меблі,а ми їх заносили в учбові кабінети. Швидко розбивали клумби, на яких, на здивування всім, за ніч «виросли квіти». І коли 1 вересня гідно зустріли своїх перших учнів, радощам не було меж. У перші дні нам доводилося суміщати різні посади, бо не було ні директора, ні секретаря, ні організатора позакласної роботи». (Чередниченко Т. І., замдиректора з навчально- виховної роботи)

Директори

Крамаренко В.М.

Кращі вчителі

Кубеєва Н.П.,Гетьманська Л.М., Сова Л.П.

Відомі випускники

Навчальний заклад сьогодні

Автор статті(посилання на сторінку користувача)