Психологія Волобуєва Т.І.
Зміст
Інтерактивні практичні заняття
Доброго дня! Прошу вибачення, з технічних причин вдібулася затримка у постановці практичних занять з психології. Думаю, ми швидко надолужимо згаєне))) Отже, згідно навчально-тематичного плану у нас інтерактивні практичні занаття заплановані з тем, які Ви можете перечитати за посиланням "Психологія особистості..." та "Психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми".
Виконайте 2 практичні роботи.
Практична робота № 1. Вивчення особистості школяра
Завдання 1. Запропонуйте план, за яким Ви здійснюєте вивчення особистості Ваших учнів. Складіть алгоритм психолого-педагогічної характеристики на учня. 1. Загальні дані 2. Взаємодія з колективом і відношення до школи 3. Спрямованість особистості учня та його спеціальні здібності 4. Особливості характеру і темпераменту 5. Дисциплінованість 6. Навчальна діяльність 7. Позашкільне життя учня 8. Виховання в сім'ї, відношення батьків до виховання дитини. 9. Загальні психолого-педагогічні висновки
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 04 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. Охарактеризуйте одного з ваших учнів за цим планом, деталізуючи у першу чергу особистісні риси дитини.
Психолого-педагогічна характеристика
Дендак Микола Миколайович
9.09.2002 року народження
учня 8 класу
Добрянського НВК Великописарівського району Сумської області
І. Загальні відомості про учня
Дендак Микола Миколайович народився 9 вересня 2002 року. Навчається у 8 класі Добрянського НВК. Загальний фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Учень має задовільний стан здоров'я, без розумових та фізичних вад, хронічних та спадкових захворювань. Особливість функціонування нервової системи є стомлюваність після тривалого навчання. Навчальні вміння і навички засвоєні на високому рівні. Середній бал навчальних досягнень складає 10 балів. Найвищі бали має з географії(12 б.), математики (11 б.). Цікавиться фізичною культурою, бо займається у секції з футболу ДЮСШ.
Дендак Микола виховується у повній сім'ї, батьки завжди відвідують батьківські збори, підтримують зв'язок із класним керівником.
ІІ. Прояв особистісних якостей у поведінці учня.
Учень активний у позакласній роботі класу, школи, проявляє ініціативу під час проведення "трудових десантів", працює на високому рівні, відрізняється відповідальністю, допитливістю, організованістю, завжди акуратний. Учень завжди залучається до участі у шкільних виховних заходах. Лідер у класному колективі. Учень чесний, правдивий, справедливий, чуйний, тактовний, ввічливий. Він перш за все дбає про колектив. Упевнений у собі, Микола здається, що він завжди чинить правильно, прагне до успіху. Завжди контролює свою поведінку й вміє самокритично подивитися на себе з боку. Рішучий, сміливий. У Миколи є прагнення отримати схвалення від оточуючих. Користується у класі авторитетом.
ІІІ. Особливості психічних процесів та емоційно-вольової сфери.
Микола гарно зосереджується на уроках, запам'ятовує матеріал , уважний. Розуміє матеріал , швидко розв'язує завдання. Зазвичай самостійно реагує на життєві явища. Жвавий, активний у всіх сферах шкільного життя. Підвищена емоційна збудливість, схильний до бурхливих емоційних проявів.
IV. Психолого-педагогічні рекомендації щодо роботи з учнем.
Математичні та мовленнєві навички вдосконалені, пізнавальні психічні процеси та особисті якості учня не підлягають подальшої корекції. --Волобуєва Тамара Іванівна (обговорення) 12:18, 10 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:36, 11 березня 2016 (EEST)
Практична робота №2. Моделювання особистості обдарованої дитини
Завдання 1. Провести класифікацію ознак обдарованості за сферами та заповнити таблицю. Зверніть увагу, що таблиця містить Ваш персональний листок з Вашим прізвищем, на якому Ви і працюєте.
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:37, 18 березня 2016 (EEST)
Завдання 2. З переліку ознак обрати та виписати 6 найсуттєвіших ознак, що властиві обдарованій дитині:
- 1.висока успішність в навчанні з переважної більшості предметів ("круглий відмінник") чи одного предмету
- 2.прагне до збільшення та ускладнення інтелектуальних задач
- 3.швидка засвоюваність матеріалу ("научіння")
- 4.швидкий перехід від зацікавленості до ділових проб і дослідів
- 5.вміє і бажає застосувати знання на практиці
- 6.наполегливість в досягненні мети. --Волобуєва Тамара Іванівна (обговорення) 10:02, 12 травня 2016 (EEST)
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:30, 25 березня 2016 (EEST)
Індивідуальні заняття
Вітаю!
Сьогодні у нас згідно навчально-тематичного плану та за розкладом занять індивідуальне заняття за темою "Психологія особистості..."
Обговоримо наступні проблемні питання:
Завдання 1. Чи кожна людина, яка проживає в людському суспільстві, є особистістю? Чи можна назвати особистостями представників соціальних низів нашого суспільства (наркоманів, проституток, злочинців, сексуальних маніяків…). Що Ви скажете з цього приводу вашим учням?
Ваша відповідь:
Завдання 2. Назвіть основні джерела особистісного розвитку сучасного школяра.
Ваша відповідь:
--Панченко Світлана Миколаївна (обговорення) 13:49, 01 квітня 2016 (EEST)