Шляхи формування компетентностей для життя у демократичному полікультурному суспільстві на уроках історії та права
Матеріал з HistoryPedia
Версія від 19:20, 26 жовтня 2016, створена Ніколаєнко Світлана Петрівна (обговорення • внесок) (→Формулюємо проблему)
Формулюємо проблему
Нещодавно у Європейському суспільстві відбулась знакова подія, пов'язана з визнанням викликів і загроз для демократії у сучасному світі. Парламентська ассамблея прийняла Резолюцію 2104 (2016) від 19 квітня 2016 року «Про формування набору компетенцій у сфері демократичного громадянства» У цьому документі Асамблея рекомендує державам-членам РЄ проаналізувати свою освітню політику і переформулювати цілі такої політики з урахуванням нового набору компетенцій, необхідних для культури демократії і міжкультурного діалогу, який Рада Європи створює в даний час, а також якнайшвидше забезпечити належне впровадження такого набору на всіх рівнях освітньої системи.