Менеджмент інновацій Лавриненко В.Я.

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 22:17, 24 вересня 2015, створена Лавриненко Валентина Яківна (обговореннявнесок) (Інтерактивні практичні заняття)

Перейти до: навігація, пошук

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Валентина! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Доброго дня, шановна Світлано Миколаївно! Я уважно вивчила теоретичний матеріал із теми "Управління інноваційними процесами". На мою думку, нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні достатня для нормативної підтримки інноваційної діяльності. Основою її є закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про авторське право і суміжні права", "Про науково-технічну інфформацію", "Про наукову і науково-технічну експертизу". Розроблено також положення "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності","Про експериментальний загальноосвітній заклад", "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності". Вони упорядковують інноваційну освітню діяльність у системі освіти. Питання в іншому: чи готові суб'єкти педагогічної діяльності (учитель, вихователь, керівник) до інноваційної роботи. Навіть учителі після закінчення педуніверситетів. на жаль, не мають такої готовності. У навчальних закладах доводиться багато працювати з ними шляхом стажування, навчання в Школі молодого вчителя тощоГотовність педагога до інноваційної діяльності визначають за такими показниками: 1.Усвідомлення ним потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці. 2. Інформованість про новітні педагогічні технології, знання новаторських методик роботи. 3.Зорієнтованість на створення власних творчих завдань, методик, налаштованість на експериментальну діяльність. 4.Готовність до подолання труднощів, пов'язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності. 5.Володіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових.

Інноваційна діяльність на рівні нашого навчального закладу - сільської загальноосвітньої школи - використання інновацій. Управління інноваційними педагогічними процесами на рівні ЗНЗ - здатність створювати, сприймати та реалізовувати нововведення. У 80-х роках наша  школа була пілотною з освоєння комп'ютерної техніки та вивчення інформатики з 5 класу.  З уведенням нових Державних стандартів початкової загальної освіти наказом по департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації вчителі нашого освітнього закладу брали участь в апробації підручників для 2 і 3 класів. У рамках проведення методичної роботи та вивчення ППД знайомилися з освітньою програмою В.Ільченко "Довкілля" та авторською школою-комплексом М. Гузика. Я вважаю, що наша школа, яка налічує трьох учителів-методистів та сімох старших учителів має особистісний потенціал для інноваційного розвитку, але відсутній - матеріально-фінансовий. Саме на це питання для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчальних закладів треба звернути увагу державі. Пріоритетний напрям діяльності нашої школи - інтерактивні методи навчання з використанням інформаційних технологій. Управління інноваційними процесами реалізується слідуючим чином: забезпечення принципів демократизації і гуманізації освіти, надання можливості педагогам самореалізуватися, свободи для вибору способів і методів навчання.--Лавриненко Валентина Яківна (обговорення) 21:46, 24 вересня 2015 (EEST) 


Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях. Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Валентина!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю