Відмінності між версіями «Використання електронних таблиць в управлінні школою»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Складання розкладу уроків)
(Складання розкладу уроків)
Рядок 12: Рядок 12:
  
 
== Складання розкладу уроків ==
 
== Складання розкладу уроків ==
У своїй роботі я досить часто використовую електронні таблиці. Так при складанні розкладу уроків та занять вони дають можливість відстежувати динаміку навантаження протягом дня та тижня. Рис.2, Рис.3.  
+
У своїй роботі я досить часто використовую електронні таблиці. Так при складанні розкладу уроків та занять вони дають можливість відстежувати динаміку навантаження протягом дня та тижня. [[Файл:Рис.2.png|300px|thumb|center]][[Файл:Рис.3.png|300px|thumb|center]]
 
Таблиці самостійно перебудовують криві навантаження в залежності від уроків. Всі розрахунки проводяться на аркуші «Лист1». На сторінці «пояснення» є певний коментар щодо правильного набору назв предметів, оскільки від цього залежить правильність побудови кривих навантаження. Ознайомитись із демонстраційним файлом: посилання.
 
Таблиці самостійно перебудовують криві навантаження в залежності від уроків. Всі розрахунки проводяться на аркуші «Лист1». На сторінці «пояснення» є певний коментар щодо правильного набору назв предметів, оскільки від цього залежить правильність побудови кривих навантаження. Ознайомитись із демонстраційним файлом: посилання.
  

Версія за 12:50, 25 лютого 2015

Актуалізація проблеми

Невпинне збільшення управлінської інформації, зростання соціальної ролі особистості та інтелектуалізація її праці, швидка зміна техніки і технологій потребують постійного розвитку, модернізації освіти, приведення її стану і можливостей у відповідність із соціально-економічними потребами суспільства, що розвивається, з індивідуальними потребами людини, що бажає отримати освіту. Одним із головних напрямів у цій виключно важливій загальнодержавній справі є вдосконалення системи галузевого управління на основі широкого впровадження в процеси управління освітою на всіх її організаційних рівнях інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). У свою чергу, це передбачає розвиток методів, засобів, технологій формування і використання інформаційного забезпечення процесів галузевого планування та управління, робить не¬обхідним створення такої будови галузевої інформаційної бази, яка була б зорієнтована на максимально можливе і продуктивне застосування ІКТ. Не можна сказати, що з використанням нових інформаційних технологій управління школою стало простішим, що ІКТ якось звільняють директора від цієї праці. Але, використовуючи їх, я почуваю себе більш впевнено, бо необхідні рішення приймаю на основі оперативної, достовірної і різноманітної інформації. В цілому інформаційна система школи відповідає приблизно такій схемі:

Рис.1.jpg

Безпосередньо хочу продемонструвати ефективність використання саме електронних таблиць в процесі управління навчальним закладом. Для початку потрібно відмітити, що електронні таблиці - це не тільки звичний для багатьох додаток Excel з пакету Microsoft Office, а й відповідні програмні продукти з безкоштовних офісів Libre Office, Open Office та інших. Робота в усіх них досить схожа, тому практично неважливо про який офіс ітиме далі мова. Головне, що електронні таблиці – це досить потужний інструмент. І в умілих руках дає досить добрий результат. За відсутності достатнього фінансування на придбання готових програмних продуктів саме електронні таблиці дають можливість досить професійно обробляти величезні потоки різноманітної інформації, створювати своєрідні бази даних, проводити аналізи результатів, відображати їх графічним способом. Та все по порядку.

Складання розкладу уроків

У своїй роботі я досить часто використовую електронні таблиці. Так при складанні розкладу уроків та занять вони дають можливість відстежувати динаміку навантаження протягом дня та тижня.
Рис.2.png
Рис.3.png

Таблиці самостійно перебудовують криві навантаження в залежності від уроків. Всі розрахунки проводяться на аркуші «Лист1». На сторінці «пояснення» є певний коментар щодо правильного набору назв предметів, оскільки від цього залежить правильність побудови кривих навантаження. Ознайомитись із демонстраційним файлом: посилання.

Щоденний облік енергоносіїв

Тарифікація педпрацівників та штатний розпис

Використання таблиць в обліку харчування дітей