Глухівська загальноосвітня I-III ступенів школа №6 Глухівської міської ради Сумської області

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук


Історія навчального закладу

Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події

Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 вперше прийняла своїх учнів 1 вересня 1990 року. Ось що розповідав з цього приводу перший директор школи Дарченко Леонід Іванович: « На той час у місті Глухові функціонували 6 загальноосвітніх шкіл і одна школа-інтернат. Школа №6 була закрита, оскільки будівля стара і перебувала в аварійному стані. Навчання великої кількості учнів на той час школи забезпечити не могли, працювали в дві зміни, тому Глухівською міською радою було прийнято рішення про будівництво нової школи №6. У 1986 році почалися будівельні роботи. Місце для нової школи обрали – Трохимівський сад. Це був новий район Глухова, маса багатоповерхівок, велика кількість дітей. 30 серпня 1990 року Глухівський архієпископ Трьох Анастасій Кузьма освятив побудовану красуню.»

Відкритя школи

Школа розрахована на 1296 місць. У школі обладнано класні кабінети, два кабінети з обслуговуючої праці з усім необхідним обладнанням, дві майстерні – слюсарна та столярна, дві спортивні зали, тренажерна зала, басейн. Кількість споруд, які є на території школи – чотири. Загальна площа всіх приміщень 1000 кв.метрів. Класних кімнат – 45, їх площа 5012 кв.метрів, наявне центральне опалення та водопровід, їдальня з гарячим харчуванням. Книжковий фонд (бібліотека) складає 39713, у тому числі підручників 33232. Кількість учителів 60 осіб, з них працюють за сумісництвом -1. Усі вчителі мають вищу освіту. Кількість учнів 1-4 класів – 328 чол., 5-11 класів - 367 чол. Мова навчання – українська. Кількість груп продовженого дня – 3, четверта працює за рахунок батьківського фонду. Є медичний та стоматологічний кабінети, обладнані два комп’ютерні класи. Обладнаний тренінгів та методичний кабінети. Колектив школи вважає пріоритетним напрямком роботу над підвищенням якості навчально-виховного процесу, забезпечення міцними знаннями, вміннями та навичками, створення належних умов для повноцінного розвитку, навчання та виховання учнів, а особливо розвитку творчого потенціалу кожної дитини. Навчально-виховний процес спрямовуємо на створення інноваційноїсистеми особистісно розвиваючого навчання та виховання учня на ідеях педагогіки життєтворчості. Здійснюючи якісну освіту за природничим профілем, створюємо оптимальні умови для розвитку життєвих компетентностей через організацію профільного та допрофільного навчання. Педагогічний колектив школи має досить високий професійний рівень, налічує в своєму складі: 2 вчителі-методисти; 25 вчителів вищої категорії; 27 вчителів 1-ї категорії; 2 вчителі 2-ї категорії; 6 вчителів-спеціалістів. На сьогодні в школі налічується 759 учнів. Відповідно до вимог реформи в освіті в школі активно здійснюється запровадження допрофільного та профільного навчання. Введено допрофільне навчання з історії, географії, української мови та літератури, іноземної мови та інформатики. Організована робота спецкурсів та факультативів. Основна мета кабінетної системи полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань Державного стандарту базової і повної середньої освіти. У школі обладнано 15 кабінетів, кабінет обслуговуючої праці, дві майстерні – слюсарна та столярна, два спортивних зали,тренажерний зал, басейн. Педколектив працює над реалізацією програми «Обдарована дитина». Щороку учні займають призові місця у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. У 2011 році у школі був створений Кадетський 5-й клас з 26 хлопців, на чолі з класним керівником О.Г.Сірик, та офіцером-виховатилем Батулінським О.В.

Наше виховне кредо звучить так: «Спілкуючись з дітьми, бачити в кожній дитині особистість і будувати стосунки з ними на основі довіри і поваги». У 2013–2014 н.ршкола посіла 1 місцеу ІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад з базових дисциплін, маючи 55 призових місць: І місць – 17, ІІ місць – 25,ІІІ місць – 13. У ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад з базових дисциплін – 9 місць. У IV етапі Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад з трудового навчання учень 11 класу Храпунов Олег посів І місце. У Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика переможцями серед учнів 4-11-х класів стали 5 учнів: І місць – 2, ІІІ місць – 3. У військово-патріотичній рольовій грі «Зірниця-2014» команда школи посіла І місце. «Старти надій» - ІІІ місце «Олімпійське лелеченя» - ІІІ місце Загальношкільні змагання по стритболу серед дівчат – ІІ місце. Зальотов Артур, учень 9-А класу став чемпіономсвіту з жиму штанги лежачисередюнаків у ваговійкатегорії до 93 кг уДанії. Міські змагання серед шкіл міста по стритболу серед дівчат – І місце. В обласному конкурсі-захисту науково-дослідницьких робіт серед учнів 6-8-х класів учениця Гулакова Наталія виборола ІІ місце.

У 2013-2014 н.р. школу закінчили 31 випускник 11-го класу, з них срібними медалями нагороджено 3.


Директори

Дарченко Леонід Іванович 1990-1994 рр.
Карпенко Павло Михайлович 1994-2010 рр.
Калиновська Ірина Миколаіна з 2010 р.

Кращі вчителі

Відомі випускники

Навчальний заклад сьогодні

Підпис під зображенням

Сьогодні школа –це сучасний навчальний заклад, у якому створені всі необхідні умови для навчання, розвитку і виховання підростаючого покоління. Основним напрямком діяльності педагогічного колективу є виховання громадянина-патріота, національно свідомої та духовно багатої людини, яка має міцні знання та сформовані життєві компетенції. Сьогодні 426 учням нашої школи дають знання учителі, з них мають:

вищу категорію -; І категорію – ; звання «Старший вчитель» - ; Постійна увага в школі приділяється роботі з обдарованими дітьми. Став уже традиційним загальношкільний конкурс «Учень року»

На базі школи №6 проводяться різноманітні методичні заходи загальноміського рівня: семінари-практикуми для керівників навчальних закладів учителів-предметників, класних керівників, науково-практичні конференції, майстер класи та інше. Навчальний заклад живе напруженим і цікавим життям. Школа має свої традиції, йде постійний пошук нових форм організації навчальної та виховної роботи. Важливу роль в життєдіяльності школи відіграє учнівське самоврядування, яке має чітку структуру, і охоплює дітей усіх вікових груп.

це сучасний навчальний заклад, який має цікаву історію, власне «обличчя», великий напрацьований досвід використання новітніх педагогічних технологій у навчально-виховному процесі. Досягнення сьогодення дають підставу школі впевнено дивитись у майбутнє, примножуючи славні традиції навчального закладу.

Колектив навчального закладу працює над: Методичною проблемою «Особистісно орієнтовний підхід до розвитку, виховання й навчання учнів ...» Виховною проблемою «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом реалізації. Пріоритетний напрямок виховної роботи «Формування національної свідомості і людської гідності, любові до рідної землі, родини, свого народу, бажання працювати задля розвитку держави, готовності її захищати» Вчителі нашої школи є активними учасниками конкурсу «Вчитель року»: Наші досягнення: переможців учнівських олімпіад всіх рівнів;

Автор статті(посилання на сторінку користувача)