Глухівська загальноосвітня I-III ступенів школа №6 Глухівської міської ради Сумської області

Матеріал з HistoryPedia
Версія від 12:41, 28 лютого 2016, створена Боров Віктор Олександрович (обговореннявнесок) (Навчальний заклад сьогодні)

Перейти до: навігація, пошук


Історія навчального закладу

Заснування навчального закладу, зміни у статусі, основні події

Глухівська загальноосвітня I-III ступенів школа №6 Глухівської міської ради Сумської області. Директори Першим директором школи був

Кращі викладачі

Кращі майстри

Відомі випускники

Навчальний заклад сьогодні

Сьогодні школа –це сучасний навчальний заклад, у якому створені всі необхідні умови для навчання, розвитку і виховання підростаючого покоління. Основним напрямком діяльності педагогічного колективу є виховання громадянина-патріота, національно свідомої та духовно багатої людини, яка має міцні знання та сформовані життєві компетенції. Сьогодні 426 учням нашої школи дають знання учителі, з них мають:

вищу категорію -; І категорію – ; звання «Старший вчитель» - ; Постійна увага в школі приділяється роботі з обдарованими дітьми. Став уже традиційним загальношкільний конкурс «Учень року»

На базі школи №6 проводяться різноманітні методичні заходи загальноміського рівня: семінари-практикуми для керівників навчальних закладів учителів-предметників, класних керівників, науково-практичні конференції, майстер класи та інше. Навчальний заклад живе напруженим і цікавим життям. Школа має свої традиції, йде постійний пошук нових форм організації навчальної та виховної роботи. Важливу роль в життєдіяльності школи відіграє учнівське самоврядування, яке має чітку структуру, і охоплює дітей усіх вікових груп.

це сучасний навчальний заклад, який має цікаву історію, власне «обличчя», великий напрацьований досвід використання новітніх педагогічних технологій у навчально-виховному процесі. Досягнення сьогодення дають підставу школі впевнено дивитись у майбутнє, примножуючи славні традиції навчального закладу.

Колектив навчального закладу працює над: Методичною проблемою «Особистісно орієнтовний підхід до розвитку, виховання й навчання учнів ...» Виховною проблемою «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом реалізації. Пріоритетний напрямок виховної роботи «Формування національної свідомості і людської гідності, любові до рідної землі, родини, свого народу, бажання працювати задля розвитку держави, готовності її захищати» Вчителі нашої школи є активними учасниками конкурсу «Вчитель року»: Наші досягнення: переможців учнівських олімпіад всіх рівнів;

переможців МАН;

Автор статті(посилання на сторінку користувача)