Відмінності між версіями «Менеджмент інновацій Лавриненко В.Я.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Інтерактивні практичні заняття)
Рядок 9: Рядок 9:
  
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 
2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)
 +
 +
Доброго дня, шановна Світлано Миколаївно! Я уважно вивчила теоретичний матеріал із теми "Управління інноваційними процесами". На мою думку, нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні достатня для нормативної підтримки інноваційної діяльності. Основою її є закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про авторське право і суміжні права", "Про науково-технічну інфформацію", "Про наукову і науково-технічну експертизу". Розроблено також положення "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності","Про експериментальний загальноосвітній заклад", "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності". Вони упорядковують інноваційну освітню діяльність у системі освіти. Питання в іншому: чи готові суб'єкти педагогічної діяльності (учитель, вихователь, керівник) до інноваційної роботи. Навіть учителі після закінчення педуніверситетів. на жаль, не мають  такої готовності. У навчальних закладах доводиться багато працювати з ними шляхом стажування, навчання в Школі молодого вчителя тощо. Інноваційна діяльність на рівні нашого навчального закладу - сільської загальноосвітньої школи - використання інновацій. Управління інноваційними педагогічними процесами на рівні ЗНЗ - здатність створювати, сприймати та реалізовувати нововведення. У 80-х роках наша  школа була пілотною з освоєння комп'ютерної техніки та вивчення інформатики з 5 класу.  З уведенням нових Державних стандартів початкової загальної освіти наказом по департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації вчителі нашого освітнього закладу брали участь в апробації підручників для 2 і 3 класів. У рамках проведення методичної роботи та вивчення ППД знайомилися з освітньою програмою В.Ільченко "Довкілля" та авторською школою-комплексом М. Гузика. Я вважаю, що наша школа, яка налічує трьох учителів-методистів та сімох старших учителів має особистісний потенціал для інноваційного розвитку, але відсутній - матеріально-фінансовий. Саме на це питання для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчальних закладів треба звернути увагу державі. Пріоритетний напрям діяльності нашої школи - інтерактивні методи навчання з використанням інформаційних технологій. Управління інноваційними процесами реалізується слідуючим чином: забезпечення принципів демократизації і гуманізації освіти, надання можливості педагогам самореалізуватися, свободи для вибору способів і методів навчання.--[[Користувач:Лавриненко Валентина Яківна|Лавриненко Валентина Яківна]] ([[Обговорення користувача:Лавриненко Валентина Яківна|обговорення]]) 21:46, 24 вересня 2015 (EEST)
  
  
Рядок 30: Рядок 32:
  
 
Дякую за Вашу роботу.  Бажаю успіхів. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
 
Дякую за Вашу роботу.  Бажаю успіхів. --[[Користувач:Луценко Світлана Миколаївна|Луценко Світлана Миколаївна]] ([[Обговорення користувача:Луценко Світлана Миколаївна|обговорення]]) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)
 
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Версія за 21:50, 24 вересня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Шановна пані Валентина! Пропоную Вам перейти на мою сторінку обговорення та познайомитись з теоретичним матеріалом з теми "УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ". Маю надію, що пропрацювавши матеріал, Ви зможе дати відповідь на запитання:

1. Як Ви вважаєте, чи є досконалою нормативно - правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні? На що треба звернути увагу державі для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчального закладу?

2. Яким чином реалізуються у Вашому закладі управління інноваційними процесами? Наведіть приклади.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)

Доброго дня, шановна Світлано Миколаївно! Я уважно вивчила теоретичний матеріал із теми "Управління інноваційними процесами". На мою думку, нормативно-правова база з інноваційної освітянської діяльності в Україні достатня для нормативної підтримки інноваційної діяльності. Основою її є закони України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про авторське право і суміжні права", "Про науково-технічну інфформацію", "Про наукову і науково-технічну експертизу". Розроблено також положення "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності","Про експериментальний загальноосвітній заклад", "Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності". Вони упорядковують інноваційну освітню діяльність у системі освіти. Питання в іншому: чи готові суб'єкти педагогічної діяльності (учитель, вихователь, керівник) до інноваційної роботи. Навіть учителі після закінчення педуніверситетів. на жаль, не мають такої готовності. У навчальних закладах доводиться багато працювати з ними шляхом стажування, навчання в Школі молодого вчителя тощо. Інноваційна діяльність на рівні нашого навчального закладу - сільської загальноосвітньої школи - використання інновацій. Управління інноваційними педагогічними процесами на рівні ЗНЗ - здатність створювати, сприймати та реалізовувати нововведення. У 80-х роках наша школа була пілотною з освоєння комп'ютерної техніки та вивчення інформатики з 5 класу. З уведенням нових Державних стандартів початкової загальної освіти наказом по департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації вчителі нашого освітнього закладу брали участь в апробації підручників для 2 і 3 класів. У рамках проведення методичної роботи та вивчення ППД знайомилися з освітньою програмою В.Ільченко "Довкілля" та авторською школою-комплексом М. Гузика. Я вважаю, що наша школа, яка налічує трьох учителів-методистів та сімох старших учителів має особистісний потенціал для інноваційного розвитку, але відсутній - матеріально-фінансовий. Саме на це питання для якісного забезпечення інноваційного розвитку навчальних закладів треба звернути увагу державі. Пріоритетний напрям діяльності нашої школи - інтерактивні методи навчання з використанням інформаційних технологій. Управління інноваційними процесами реалізується слідуючим чином: забезпечення принципів демократизації і гуманізації освіти, надання можливості педагогам самореалізуватися, свободи для вибору способів і методів навчання.--Лавриненко Валентина Яківна (обговорення) 21:46, 24 вересня 2015 (EEST)


Вітаю! Продовжуємо працювати далі. Я маю надію, що Ви познайомившись з текстом лекції, повернулись на свою сторінку обговорення та дали відповіді на питання. Дякую за Вашу роботу. Наступна тема, яку ми з Вами розглянемо, стосується загальних засад педагогічної інноватики.

1. Чим інноваційна технологія відрізняється від нововведень? 2. Чи можна вважати інновацією будь - яке нововведення в освіті? Дякую. Бажаю успіху. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 15:38, 15 червня 2015 (EEST)


Шановні колеги!

Від щирого серця прийміть вітання з початком нового навчального року. Хай він принесе Вам тільки приємні події, радості й задоволення від результатів Вашої нелегкої праці. успіхів та наснаги в усіх Ваших починаннях. Назважаючи на свято, ми сьогодні продовжуємо працювати. Я маю надію, що Ви налаштовані на навчання. Сьогодні ми працюємо дві пари. Прошу Вас перейти на мою сторінку обговорення та після ознайомлення з теоретичним матеріалом з теми: «Сучасні інноваційні технології навчання, виховання, управління у навчальному закладі» дайте відповіді на питання:

1.Визначте форми запровадження педагогічних технологій у навчально - виховний процес.

2. Чи можна вважати педагогічну майстерність - інноваційною технологією? Свою думку обгрунтуйте.

Дякую за Вашу роботу. Бажаю успіхів. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:58, 2 вервесня 2015 (EEST)

Індивідуальні заняття

Шановна пані Валентина!

На індивідуальних заняттях ми будемо вести мову безпосередньо про застосування інновацій у Вашому закладі. В чому Ви вбачаєте труднощі запровадження інноваційних змін у січасній школі. Запропонуйте, будь ласка, Ваші шляхи вирішення цієї проблеми. Дякую. Бажаю наснаги. --Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 12:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Шановні колеги, вітаю! Тема нашої дискусії досить цікава та актуальна: Управління навчальним закладом в умовах реформування освіти. Висловіть , будь ласка, Ваші думки щодо запропонованої тематики. Дякую. Бажаю успіху.--Луценко Світлана Миколаївна (обговорення) 11:38, 8 вересня 2015 (EEST)


Проведення та перевірка модульного контролю