Відмінності між версіями «Обговорення користувача:Рудик Оксана Василівна»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Психологія)
м (Захист на Обговорення користувача:Рудик Оксана Василівна встановлено ([Редагування=Дозволено тільки адміністраторам] (безстроково) [Пер)
 
(не показано 3 проміжні версії ще одного учасника)
Рядок 5: Рядок 5:
  
 
===[[ІКТ у викладанні предметів Рудик О.В.|ІКТ у викладанні предметів]]===
 
===[[ІКТ у викладанні предметів Рудик О.В.|ІКТ у викладанні предметів]]===
 +
  
 
===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]===
 
===[[Психологія Рудик О.В.|Психологія]]===
'''''Доброго дня, шановні колеги!'''''
 
 
Рада Вас вітати у вікі-просторі на першому занятті з психології!
 
 
Ми приступаємо до вивчення теми "Психологія особистості: управління процесом розвитку та формування особистості учня", яка буде розглянута на інтерактивних практичних заняттях протягом 8 навчальних годин (4 заняття, одне заняття – два-три питання).
 
 
Сьогодні – перше заняття. Текст до питань та рекомендована література розташовані на моїй сторінці обговорення. Відповіді ви розташовуєте на своїй сторінці обговорення (не забувайте за свій підпис під ними). 
 
----
 
 
Дайте, будь ласка, лаконічні відповіді на перші три питання.
 
 
''1. Виокремте поняття, які на різних етапах онтогенезу (загалом, до народження, після народження, у процесі соціалізації), визначають людину, як представника людського роду [14, с. 18-19].''
 
 
''2. Своїми словами сформулюйте визначення поняття «особистість» [14, с. 19].''
 
 
''3. Як ви вважаєте, чому саме спадковість та уродженість обумовлюють задатки людини [14, с. 21]?''
 
 
'''''Дякую за відповіді!'''''
 
 
--[[Користувач:Сидоренко Ірина Валеріївна|З повагою, Сидоренко Ірина Валеріївна]] ([[Обговорення користувача:Сидоренко Ірина Валеріївна|обговорення]]) 12:36, 27 лютого 2017 (EET)
 
  
 
===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]===
 
===[[Педагогічна інноватика Рудик О.В.|Педагогічна інноватика]]===

Поточна версія на 17:17, 28 лютого 2017

Соціально-гуманітарний кредитний модуль

Професійно-орієнтований кредитний модуль

Теорія та методика фахової дисципліни

ІКТ у викладанні предметів

Психологія

Педагогічна інноватика