Відмінності між версіями «Теорія та методика фахової дисципліни Киричок О.П.»

Матеріал з HistoryPedia
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: {{subst:Шаблон:Заняття}})
 
(Інтерактивні практичні заняття)
 
(не показана одна проміжна версія ще одного учасника)
Рядок 1: Рядок 1:
  
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 
==== Інтерактивні практичні заняття ====
 +
'''Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін'''
 +
Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути [https://drive.google.com/file/d/0B0cchSnWMJmwcWVET3VXaDRTQ1U/edit?usp=sharing теоретичний матеріал за цим посиланням] і виконати наступні завдання:
 +
# Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?
 +
«Міжпредметні зв’язки» - це  зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою. 
 +
# Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків
 +
Найбільш розповсюдженими для інтеграції на уроках історії у 8 – 9 класах є такі дисципліни: українська література, світова література, географія, художня культура, музичне мистецтво. До цього списку долучаємо і внутрішньопредметні зв’язки «історія України» – «всесвітня історія».  . Наприклад:Історична основа сюжету роману «Чорна рада». Показ протистояння сил державотворення і руїнництва (українська література, 9 клас) – Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст. (історія України, 8 клас);
 +
«Хатина дядька Тома» – доля негрів у романі, проблема ліквідації рабства (світова література, 6 клас) – Громадянська війна в США 1861 – 1865 років (всесвітня історія, 9 клас)
 +
Прикладом Частковою інтеграцією може слугувати урок з всесвітньої історії на тему «Індія», що вивчається у 8 класі. На уроці можна використати такі міжпредметні зв’язки як:
 +
«Давня Індія». Поділ індійського суспільства на касти і варни. (6 клас. Всесвітня історія)
 +
«Індія». Утворення Делійського султанату. (7 клас. Всесвітня історія)
 +
«Відкриття європейців». Відкриття морського шляху до Індії. (8 клас. Всесвітня історія)
 +
«Індія». Географічне положення держави. (10 клас. Географія)
 +
--[[Користувач:Киричок Ольга Петрівна|Киричок Ольга Петрівна]] ([[Обговорення користувача:Киричок Ольга Петрівна|обговорення]]) 23:04, 19 квітня 2015 (EEST)
  
 +
Дякую і бажаю натхнення! --[[Користувач:Istoriya|Адміністратор]] ([[Обговорення користувача:Istoriya|обговорення]]) 08:50, 19 березня 2015 (EET)
  
 
==== Індивідуальні заняття ====
 
==== Індивідуальні заняття ====

Поточна версія на 23:08, 19 квітня 2015

Інтерактивні практичні заняття

Міжпредметні зв'язки на уроках історії та суспільних дисциплін Така цікава і благодатна тема! Друзі, запрошую переглянути теоретичний матеріал за цим посиланням і виконати наступні завдання:

  1. Як Ви розумієте поняття "міжпредметні зв'язки"?

«Міжпредметні зв’язки» - це зв’язок між навчальними програмами різних дисциплін на рівні навчальних занять (уроків, факультативів тощо), який зумовлений спільною дидактичною метою.

  1. Наведіть приклади з досвіду Вашої роботи часткової та повної інтеграції міжпредметних зв'язків

Найбільш розповсюдженими для інтеграції на уроках історії у 8 – 9 класах є такі дисципліни: українська література, світова література, географія, художня культура, музичне мистецтво. До цього списку долучаємо і внутрішньопредметні зв’язки «історія України» – «всесвітня історія». . Наприклад:Історична основа сюжету роману «Чорна рада». Показ протистояння сил державотворення і руїнництва (українська література, 9 клас) – Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. XVII ст. (історія України, 8 клас); «Хатина дядька Тома» – доля негрів у романі, проблема ліквідації рабства (світова література, 6 клас) – Громадянська війна в США 1861 – 1865 років (всесвітня історія, 9 клас) Прикладом Частковою інтеграцією може слугувати урок з всесвітньої історії на тему «Індія», що вивчається у 8 класі. На уроці можна використати такі міжпредметні зв’язки як: «Давня Індія». Поділ індійського суспільства на касти і варни. (6 клас. Всесвітня історія) «Індія». Утворення Делійського султанату. (7 клас. Всесвітня історія) «Відкриття європейців». Відкриття морського шляху до Індії. (8 клас. Всесвітня історія) «Індія». Географічне положення держави. (10 клас. Географія) --Киричок Ольга Петрівна (обговорення) 23:04, 19 квітня 2015 (EEST)

Дякую і бажаю натхнення! --Адміністратор (обговорення) 08:50, 19 березня 2015 (EET)

Індивідуальні заняття

Консультації

Тематичні дискусії (Інтернет-семінари)

Проведення та перевірка модульного контролю