Сторінки, які найдовше не редагувалися
Нижче показано до 50 результати у діапазоні від #51 до #100.
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Пам’ятник трамваю (14:11, 25 лютого 2015)
- Аналіз проявів поведінки старших підлітків з різними типами темпераменту в стресових ситуаціях (14:57, 25 лютого 2015)
- Ясенівський НВК: загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад Охтирської районної ради Сумської області (15:14, 25 лютого 2015)
- Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 імені Григорія Гуляницького (16:34, 25 лютого 2015)
- Олександрівська загальноосвітня школа I-II ступенів, Великописарівської районної ради, Сумської області (18:35, 25 лютого 2015)
- Використання електронних таблиць в управлінні школою (11:27, 3 березня 2015)
- Викладачі історії та суспільних дисциплін ВНЗ,ПТНЗ (н.с. - 12-16.01.2015, е.с. - 13-15.05.2015) (12:11, 10 березня 2015)
- Середино-Будський район (12:14, 10 березня 2015)
- Учителі історії та суспільних дисциплін "спеціалісти", ІІ ка тегорія (н.с. - 19-23.01.2015, е.с. - 19-21.05.2015) (12:15, 10 березня 2015)
- Буринський район (10:10, 19 березня 2015)
- Історія Кролевецького району (10:14, 19 березня 2015)
- Собор Різдва Пресвятої Богородиці м. Кролевець (10:22, 19 березня 2015)
- Спасо-Преображенська церква м. Кролевець (10:23, 19 березня 2015)
- Охтирська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №6 Охтирської міської ради Сумської області (10:52, 19 березня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Лишенко.І.М. (11:09, 19 березня 2015)
- Нескорені (підпільна група Бойка-Мостіпана м. Глухова) (15:29, 20 березня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Шутенко Т.Г (20:59, 20 березня 2015)
- Психологія Обуховська Ю.М. (18:04, 23 березня 2015)
- Психологія Пономаренко Н.А. (14:30, 25 березня 2015)
- А (10:29, 27 березня 2015)
- Формування професійної компетенції педагогічних кадрів у контексті сучасного освітнього процесу (11:07, 27 березня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Стешенко В.І. (12:10, 27 березня 2015)
- Психологія Кочкарьова Т.А. (22:18, 27 березня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Діхнич А.М. (14:44, 7 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Московець І.О. (15:09, 8 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Сіліверстова О.О. (12:23, 12 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Радченко І.Ю. (21:01, 12 квітня 2015)
- Психологія Педань О.І. (13:08, 14 квітня 2015)
- ІКТ у викладанні предметів Назарчук О.А. (16:44, 14 квітня 2015)
- Соціально-гуманітарний кредитний модуль Підлісна Ю.Г. (13:19, 16 квітня 2015)
- Липоводолинський район (14:32, 16 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Киричок О.П. (23:08, 19 квітня 2015)
- Психологія Підлісна Ю.Г. (09:47, 21 квітня 2015)
- Соціально-гуманітарний кредитний модуль ПІБ (14:18, 21 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Герасимовська Н.В. (14:22, 21 квітня 2015)
- Історія села Великий Вистороп (14:55, 22 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Ковтун О. В. (13:59, 23 квітня 2015)
- Історія Лебединського району (14:08, 23 квітня 2015)
- Психологія Назарчук О.А. (15:14, 23 квітня 2015)
- ІКТ у викладанні предметів Усікова Л.В. (20:20, 23 квітня 2015)
- Маловисторопський НВК:загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лебединської районної ради (14:15, 24 квітня 2015)
- Теорія та методика фахової дисципліни Кучма О.С (19:00, 24 квітня 2015)
- Педагогічна інноватика Назарчук О.А. (09:34, 28 квітня 2015)
- Соціально-гуманітарний кредитний модуль Краснощок І. М. (11:49, 28 квітня 2015)
- Соціально-гуманітарний кредитний модуль Столяров В. О. (12:04, 28 квітня 2015)
- Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів (14:17, 28 квітня 2015)
- Педагогічна інноватика Підлісна Ю.Г. (16:56, 28 квітня 2015)
- Соціально-гуманітарний кредитний модуль Одинока Л.Г. (13:50, 29 квітня 2015)
- Педагогічна інноватика Усікова Л.В. (22:25, 29 квітня 2015)
- Психологія Шкумат О.І. (11:06, 3 травня 2015)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).